Valla bu konu benimde kafamı çok kurcalıyor. İki çocuğum olsun istiyorum. Ama eşimin çocuk konusunda hiç yardımcı olmaması, doğum yapmak vs gözümü korkutuyor. Yani zaten bı taneyle bile hiçbir şeye yetişemiyorum iki taneyle nasıl yaparım bilmiyorum. Kızım zor bir çocuk değil. Ona rağmen korkuyorum şuan 3 yaşında kızım ve seneye kreşe vermek istiyorum. Cnku sirekli evde dışarı çok fazla çıkamıyoruz. Çıksak bile mahallede çocuk yok arkadaşı yok. E bende evde sürekli ilgilenemiyorum. Blmiyorum nolcak sonum