esraa_ zeynepzezee ya böyle diyince de farklı oldu tabi 😂 ebe ortalamanın altında bu çocuk fln diyince bende biliyorum normal olduğunu ama annelik iç güdüsü işte zayıf mi kilo mu almıyor diye düşünmeden de duramıyorum 🤷🏻♀️🥺
esraa_ AlpArslan1902 doktorumuz ve ebemiz 😂😊 ya bende öyle diyorum ama doktor öyle diyince de şaşırmadım değil