1tazeannecik Kızlar çok kötüyüm burnum akıyor öksürük hapşırık hepsi var. Halim yok ve belim mi kasigim mi karnım mi çözemedim sag tarafım ağrıyor. 3 ay önce sezeryan oldum ve emziriyorum bitki çayı içtim ama antibiyo falan alamıyor muyum acaba
hilalvrc 1tazeannecik emzırırken kullanıla bilen antibiyotikler var doktorunuz yazsın ıhlamur felan içebilirsiniz geçmiş olsun cok zor bebekle bende yasadım 1 kere kullanmak zorunda kalmıstım ama doktor yazmıştı
Mercimekannesiii 1tazeannecik merhaba antibiyotik çok önerilmiyor doktor inisiyatifine kalmış emzirme döneminde alabileceğimiz max ilaç parol bende aynı durumdayım artık doktora bile gitmiyorum mandalina yiyip limonlu çaylar içmekte fayda oluyor ilaçla 2 3 günde iyileşiyorsak ilaçsız bir haftayı buluyor ama hangi ilaç olursa olsun kana karışıp sütten bebeğe de geçiyor tavsiyem bitki çayları ve mandalina limon yemek 🥲🥲
1mucize 1tazeannecik daha hızlı iyileşmek için serum taktırabilirsiniz doktorunuza danışarak. Bende serumla ayaklandım yoksa çocuğumla ilgilenemezdim.
HulyaYilmaz41 1tazeannecik bende hasta oldum antibiyotik verdi doktor içilenler var emzirirken 2 güne geldim kendime , içmeseydim uzun sürerdi cünkü cok kötüydüm
1tazeannecik Teşekkür ederim eşim evde değil hastaneye gitmem çok zor bebeğimle ilgilenmek de haliyle çok zor geliyor ilaç alırsam belki diye düşünmüştüm sag olun kizlar