atsmms Herkese merhabalar İlişki sonrasında prezervatifin yırtıldığıni gördük doktoruma yazdım. Ertesi gün hapı alıp 8 saat emzirme ya da hemen spiral taktir dedi..siz hangisini öneriyorsunuz ? Henüz adet olmadım oğlum 3.5 aylik
hilalvrc atsmms ay malesef bende böyle berbat bişey yaşadım ve ertesi gün gidip ilacı aldım emziremedim bebeğim perişan oldu ama öncesinde sağım yapmıltım cnkü sadece anne sütü alıyordu ilaçdan snrada hep sağdım snra hemen gidip spiral taktırdım
atsmms hilalvrc şimdi sağım yapmaya çalışıyorum aksi gibi 8 saat yetecek kadar çıkaramıyorum. Çok üzücü bir durum gerçekten. Spirali nerde taktirdiniz
hilalvrc atsmms ay cok sıkıntı bol su için inşallah yeterlı gelir İstanbul da yasıyorum devlet hastanesinde taktırdım cok kısa bi işlem adet olduğum zaman randevu alıp gitmiştim
atsmms hilalvrc sorun şu ki ben regl olmadım henüz. Gitsem hemen takıyorlar mi ? Ya da ilacı sabah içsem en azından bebeğimi oyalamak daha kolay olur şimdi gece ağlama krizine girsin istemiyorum. Etkisi azalır mı 🥺
hilalvrc atsmms ilişkiden sonra 48 saat içinde içmeniz gerekıyor adetli olmanız gerek rahım aşağıya iniyor daha kolay acısız takılıyor diye bide zaten test yapıyor bazı yerler gebelık testı sonucu takıyorlar ama bana yapmamıslardı
atsmms hilalvrc adetli değilim maalesef. Yarın bir doktora gideceğim ama şimdi sütümü yeterli stok yapamadım. Sabah erkenden vereceğim ki bebeğim aglamasin. Çok teşekkür ederim cevaplarınız için