Hefnan Merhaba benim de bebeğim 7 aylık ,oda şu an doğalgaz kapalı iken genelde 20-22 arası hava durumuna göre.2.5 tog uyku tulumu giydiriyorum,sadece sıfır kol zıbın la giydiriyorum bacakları baldirlari çok soğuk oluyor.Uzun kol ince pamuklu zıbın altına ince çoraplı pijama giydiriyorum bu sefer de beli terlemiş oluyor ,bı de emerek uyuyor ,gece kalkıp emiyor tulum içinde olduğundan o sırada ensesi falan çok terliyor ,uyuyunca giydirsem diyorum anında uyanıyor ,bu konuda bı öneriniz var mı :)