yaseminoztrkk Linam20 agri olsa belli eder ağlayarak yine de kulağına bakilsa iyi olur belki çok başındadır kızarmıştır. Bazen diş çıkarırken de oynuyorlar kulaklariyla ama yine de bakilsa iyi olur. Çünkü birkere kızımı böyle gördüm 2 yaşındaydı o zaman 2 3 kere kulağına dokundu götürdüm kızarmış kulağı başında farketmissiniz demişti doktor
Heymomyy Linam20 bebeğimde öyle yapıyor devamlı dün doktor kontrolünde doktorumuz baktı sorun yok dedi oynuyor büyük ihtimal dedi
Bedis- Linam20 Bizde bu şekilde yapıyoruz çekiştiriyor kulağıyla oynuyor dün doktor kontrolünde bakıldı ama bir şey olmadığını söyledi. İster istemez damaklar kaşınıyor diş döneminden dolayı oynuyordur dedi
brnk Linam20 diş döneminde genellikle oynuyor bebekler kızımda oynadı ama doktorlar birşey yapmadılar bunlar normal süreçler daha neler göreceksin dediler 😂
gurturk Linam20 benimki de devamlı yapar kulağıyla oynadığını görünce doktora sormuştum akıntı yoksa sıkıntı yoktur dedi sonradan takip ettim dişi ağrıdığında bide kendini sakinleşmek için kullanıyor umarım sizin ki de öyledir
Hbk1122 Linam20 dış cikartiyor hep kulaklariyla oynuyor bizim de o şekilde 19 aylık oldu hala parmaklar kulağında..
hndathn Siz dış dönemi deyip gecistirmeyin. Bende öyle zannettim 1 hafta sonra aldim doktoruna götürdüm kulak enfeksiyonu olduğunu ogrendim şükür hemen doktorumuz antibiyotik damla yazdı 1 hafta sonra tekrar kontrole götürdüm geçmişti