kubraberenn Kızlar selam sezeryan doğum yaptım 2 ay oldu ama Doğumdan sonradan beri kabızım ve çok kötü kabızlık yaşıyorum doktorada fırtına ilaçlarıda kullanıyorum ama hala kabızım ve kanamam oluyor tuvaletimi yaparken. Siz böyle bir sorun yaşadınız mı? Nasıl geçti?
ikiprensannesi_ kubraberenn bende ilk çocuğum da öyleydim doktora gittim ilaç verdi onu kullandim bol bol su içtim zor oldu ama geçti ilaçları düzenli kullan bide bol bol su iç geçer inşallah
MilanBerken kubraberenn bende seninle aynı durumu yaşadım. Bol bol su ve diğer sıvıları al meyve suyu şerbet vs. Kayısı kompostosu beni rahatlattı
1mucize kubraberenn dulcasoft ilaç kullanabilirsiniz. Dışkıyı yumuşatarak tuvalete rahat çıkmanızı sağlıyor. Bende doğum sonrası makat çatlağı oldu ve her tuvalete girdiğimde ağlayarak çıkıyordum. Bu ilaçla tanıştımŞu an çok çok iyiyim.
Dryaanr kubraberenn doğumdan sonra şiddetli gaz sancısı ve kabızlık yaşadım duphalac diye bi şurup verdi aile hekimi onu kullandım rahatladım bide fitil vermişti defalarca hastanelik olmuştum kimse bişey yapmadı ama aile hekimi yardımcı olmuştu sağolsun. Kabızlığınız varsa chia tohumu yeyin yoğurdun içine katıp da sütü de arttırıyor diye biliyorum ben emzirirken yiyordum
kubraberenn MilanBerken inanın günde 2 litreden fazla su içiyorum ama yinede ne yapsam geçmiyor🥺 kayısı kompostosunu deniyim
kubraberenn 1mucize bendede makat çatlağı oluştu ve bende her tuvalette ağlıyorum çok kötü bir durum psikolojim bozuldu resmen 🥺 bakıyım dediğiniz ilaca
1mucize kubraberenn çok geçmiş olsun kuzum bende 3 ay boyunca çektim her tuvalete gittiğimde sanki bir daha doğuruyormuş gibi acım ve kanamam oluyordu. Artık ishal olmak istiyordum belki birazda olsa rahatlarım diye düşünüyordum Bu ilaç sayesinde çok rahatladım. İlacı ilk zamanlarda düzenli kullanıyordum sonra azalttım dozunu 2-3 güne bir kullanıyorum bazende tuvalete gittiğimde tekrar acıyacağını anladığımda tuvaletten çıktıktan sonra içiyordum.
CanselMasal kubraberenn ay inanmıyorum tek değilmişim demek ki bende de aynı sorun oldu doğumdan kaynaklı çatlak oluşmuş dedi doktorum
kubraberenn 1mucize evet çok kötü bir durum ya kanamamda çok oluyor kremlerimide kullanıyorum ama geçmedi bir türlü tuvalete girmeye korkuyorum artık 🥺 nasıl kullanılıyor peki ilaç? Trendyoldan baktım da baya kişi memnun ilaçtan kullanımı nasıl? Eczaneden alıcam ben bide
1mucize kubraberenn ilacın kendi ölçü kapağı var zaten. Bir bardak içeçeğinize(su-meyve suyu) gibi bi kapak koyup karıştırıp içiyorsunuz. İçeceğinizde herhangi bir tat değişikliği olmuyor saf bi tadı var ilacın. Ben ilk kutumu kayısılı meyve suyuna katıp kullanmıştım düzenli bir şekilde. Sonra suyla içsem daha etkili olacağını düşündüm şu an sabahları aç karınla 1 bardak suya 1. Ölçek katıp içiyorum.
3750ay Bende aynı problem vardı makat çatladığı oluştu, sezer yandan sonra hametan vermişti doktor onu sürdüm pamukla zeytinyagı sürdüm orda kaldı yumusasun diye birde kabızlık giderici dulcosoft var tavsiye ederim 3-4 hafta kanadı sonra geçti şükür
kubraberenn 1mucize valla yeterki şu kabızlığım geçsin tadı inanın hiç önemli değil şuan 🥺 çok teşekkür ederim yarın eczaneden alıcam inşallah faydasını görürüm 🥺
1mucize Bende ilk kutumu eczaneden aldım çabuk kullanıp rahatlamak adına sonrada ilacın azaldığını görünce trendyoldann sipariş veriyorum. Eczanelerde pahalı oluyor çünkü🫢
1mucize kubraberenn inşallah sende faydasını görürsün canım benim. Çok zor bir acı ay alllahım kimseye yaşatmasın.
1mucize kubraberenn aynen kullan bakalım ilk önce faydasını kısa sürede görürsün umarım. Sanada iyi gelirse bundan sonrakini trendyoldan verirsin.