Duygu3737 benimde kızımın ensesinde vardı doktorum bu hafta bu şekilde ikinci kısısin demişti iki günde bir kontrole çağırmıştı ve kortizon vermişti çok şükür 17, haftada geçmişti ama ilacı verirken fetal DNA yaptırmıştık kızım çok şükür doğdu sağlıklı ve 4, aylık insaallah sağlıkla kucağınıza alırsınız kaçıncı haftadasiniz