sokaklahmacunuu biz rotayı da yaptırdık dün olduk aşılarımızı rotarixte yan etkisi olarak nadiren görünebiliyormuş ama bizde şimdilik bi sıkıntı yok rotanın ilk dozu 2 aylıkken yanılıyo zamanı geçerse yapmıyolar dikkatli olun bence her bebeğe yapılması lazım hatta devlet aşılarının içinde eolması lazım bu fıyata çoğu ınsan yaptıramayabilir