Kızlar merhaba. 7.5 aylık bebeğimin bugün ateşi 38.6 olunca acile gittik. Doktor büyük ihtimalle dişten dolayı dedi. Dolven ve calpol verdi. Dönüşümlü olarak ver dedi. Ama eşim yanlış anlamış sanırım aynı anda verilecek diye tutturdu. Acaba hangimiz yanlış anladık. İkisi aynı anda verilmez bence. Yardımcı olabilir misiniz