Aysegulbbk normalmi bilmiyorum ama benim oğlum da ayına göre kelime sayısı az. Gerçekten bir ayı bile farklı oluyor hemen hemen çoğu şeyi tanıyor ama kelime net çıkmıyor oğlumda mesala örneğin bugün kelimeleri tanıtıyorum patlıcan diyorum patica diyor boyle muz mu der icece sıvı olan herşeye der
Birşey yaparken olmuyo diyo yapamazsa yaptığında oldu diyo bunu net söylüyor ve dünden buyana çok şaşırdım ikili kelime üçlü kelime soyluyor nasıl mutlu oldum teyzesi bizdeydi tumgun umut arabayı getir dedi oğlum şöyle söylüyor umu arabayi geti bugün parkta baba evde dedim sürekli oda baba evde yok dedi ben anlıyorum ne dediğini ama bilmiyorum 2 yaş 2 aylık olacak şuanlik ama bende çok kafama takıyorum istiyorum hemen güzel konuşsun