fatmaerdem51 Kızlar göğüs ucu yarasına en iyi hangi krem iyi gelir doğum yaptığım da hastaneden verdiler ama bı fayda etmedi aksine daha da yara oluyor sadece agrisini alıyor hangi kremi önerirsiniz?
Feyzosumunannesi fatmaerdem51 bende 2 ay çektim o aciyi çok iyi bilirim. Herseyi denedim ama bana sadece garmastan pomat iyi gelmişti düzenli sürdüm emzirecegim zaman yıkadım
okuyor fatmaerdem51 lansinoh ve gümüş kapak kullanmıştım. 2 kere hafif çatlak gibi olup hemen toparladı.
Laden fatmaerdem51 bana koca karı şeyi demezseniz bir öneride bulunayım. Tahinin üzerinde biriken yağ çok iyi geliyor. Daha sürerken ferahlatıyor. Onca şey denemiştim bir tek bu işe yaramıştı evinizde varsa deneyin isterseniz
269522 fatmaerdem51 canım kahve kısmı komple vermeye çalış ucunu tuttuğu için yara oluyor benimde oldu yarılmıştı ucu resmen :( garmastan pomad çok çok iyi geldi bir de e vitamini satılıyor eczanede o çok iyi geldi patlatıp ucuna sürüyordum açık bırakıyordum hava alması için öyle geçti ne gümüş kapak ne tahinin yağı fayda etmemişti onlar geçirdi
239195 fatmaerdem51 bu arada bebeğiniz tam kavrayamadığı için olabilir mi emzirme danışmanından destek aşmıştım devamlı tekrarlıyordu yanlış kavradığı için demişti memenin kıyı kısmı tamamiyle ağzında olacak elinizle alttan c şekilde verin demişti
239195 Laden fatmaerdem51 kesinlikle tahinin üzerimdeki yağ mükemmel bir şey denemediğim krem kalmadı mucizevi şekilde geçti onu sürüp hava almasını sağlayın bir şey kapatmayın her emzirmede silip sonrasında devamlı nemlendirin
Mehtap5560_ Ben kantaron yağı kullanmistim agrisini alıyodu lansinohun kremiyle donusumlu kullandim oneririm 😊 hakiki zeytinyagida rahatlatiyo
bluem fatmaerdem51 mor krem vardi lansinoh sanirim o mucize bence cok uyi geldi ama paramparca olmustu goysum o kremle iyilesti
Umutveannesi fatmaerdem51 krem değil ama gümüş kapak tavsiye ederim. Bir gün taktım ve tamamen düzeldi bir daha hiç yara olmadı. Kanıyordu benim uçlarım resmen ve anında etki etti gümüş kapak
Zeliff fatmaerdem51 inan ilk doğum yaptığım zamanlarda ne denediysem geçirememiştim. Meğer bebeğim doğru kavrayamıyormuş onu hallettikten sonra iki üç güne kendiliğinden düzeldi. YouTubeda videolar var bakmanızı tavsiye ederim
Ygmrss Ben 2 3 çeşit krem denemistim ama en iyisi açık birakarak havalandirmak gelmisti. Uyurken göğsümu acik tutuyordum cidden cok hızlı iyilesiyor. Bir de kurumasina engel olmak icin sütümü sürüyordum.
fatmaerdem51 Kızlar bişey sorcam size? Bebeğimin izli aşısı kabuk bağlamışti üstünü değiştirkene kabuk soyuldu kanar gibi bir hal aldı bişey olur mu banyo yaparken falan