yaseminoztrkk stillwasser evet 3 doz bexsero 1 doz nimenrix yaptırdık bizde ilk dozunu 5 aylıkken olmustu
nibado stillwasser evet yaptırdık 5,7. aylarda bexsero ve nimenerix yapıldı 13. ayda son dozları yapılacak ikisinin de
stillwasser Umaymira marka olarak bilmiyorum almanyada 3 doz olarak yapiyolat bu 3.doz ama bu sefer ates ve baya huysuzluk yapti normal mi
yaseminoztrkk nibado 2. dozu 7 buçuk 8 aylıkken sanırım 3. Dozu 13 aylıkken nimenrix i de 12 aylıkken galiba lütfen kusura bakmayın şuan 2 buçuk yaşında üstünden çok zaman gectigi için unuttum
gkbyza nibado iki aşıyı da aynı anda mı yaptırdınız ? Ben 3-5 aylarda bexsero yaptırdım. Nimenrix için 7-13 demişti ama 7 yi yaptırmasan da olur 13 önemli dedi. Onu da çarşamba olduk . Şimdi son doz bexsero kaldı 15.ayda olacak
gkbyza Sumeyyaagca bexseroyu bilmiyorum ama nimenrix 1330 liraydı çarşamba günü vurdurduk o da ona yakındır bence