nnnida arkadaşım bebeğine kehribar kolye kullanıyordu ve bana diş süresi boyunca salya huysuzluk veya diğer dönemlerde Bi sıkıntı yaşamadığını hatta dişini bile elini ısırınca çıktığını fark ettiğini söyledi bende aldım bilmiyorum bakalım daha 1 hafta oldu inşallah fayda eder