cannog Bugün ilk günümüzdü yarım gün şeklinde. Neyse çıktık eve geldik öğlen 1’ de birşey yok. Akşam oldu 10’da uyuyan çocuk şimdi asla uyumuyor bu saat oldu uyuyamıyor asla hastalanıcak mı 🥹
BitterCoffee cannog tepki gösteriyor ayrılık kaygısı yaşıyor olabilir benimki de ilk iki hafta öğlenleri neredeyse hiç uyumadı.bana karşı da çok sinirliydi 3.hafta düzelmeler başladı :) biraz sabır ve anlayış gösterdim Düzeni değişti sonuçta:) kolaylıklar dilerim 🤗
Deletedmom_109 cannog çocukken okul heyecanından ben de uyuyamazdım ona benzer bir şey herhalde 🥹 yeni ortam yeni insanlar heyecanlanmış kaygı yaşıyor olabilir normal bence🥹
Oglummmmb Çocuk zaten bugün hastalığı kapsa anca 2 3 güne çıkar ortaya. İlk günden bir belirti göstermez ki. Bazen çocuklar uykuya direnebilir. Dikkatini çeken şeyler vardır. Endişe etmeyin hemen 😊