Kızlar marmara denizinde 4.5 deprem olmuş, bende de deprem fobisi var. Evet o maraş depremini vs iyi ki yaşamamışsınız falan diceksiniz ama inanın o süreçlerde de panik atak geçirirdim. Neyse baktım bakmaz olaydım, yine deprem haberi gördüm panik atağım tuttu yarabbim. 😢