basak24 yani iş eğitimle bitmiyor sadece. Biraz sizinde kendinizi hazır hissetmeniz lazım. Sonuçta o sizi yönlendiriyor iş sizde bitiyor. Bir arkadaşım başarısız oldu, her bebek aynı değil direnç gösterdi. Sizin sorununuz ne tam olarak? Bizde sallanarak uyuma vardı o yüzden geçişimiz çok zorlamadı. Arkadaşım bebeğini emzirerek uyutuyordu ama çalışmaya başlayacağı için buna son vermesi lazımdı. En azından sadece kucakta uyuyor şu an çok da kötü bir gelişme değil bence :)
Bizim tekrar destek almamıza gerek kalmadı. Yatağına emziğiyle koyuyorum yanında oturuyorum odadan da hiç çıkmadım. Bazen yanına uzanmamı istiyo temas istiyo o durumlarda da itiraz etmiyorum uzanıyorum yanına. 18 aylık oldu 10 ay oldu eğitim alalı. Ama tabi eğitimden ne beklendiğine göre değişir. Bazı anneler yatağına bırakıp odadan çıkmak istiyor. Ben öyle yapamadım yapmak da istemedim. Yanında oluyorum uyuyana kadar. Tabi her seferinde kolay olmuyor uyuması sonuçta o da bir insan bizde her yatağa yattığımızda hemen uyuyamayabiliyoruz.
Genele bakacak olursak biz memnun kaldık. Ağlamadan yumuşak bir geçiş oldu. Düşünüyorum ben tek başıma yapabilir miydim, sanmıyorum yani. İnsan nereden başlayacağını bilemiyor.