mrsfly tatlianne merhaba memnun kaldınızmı acaba benşm kızım 4 aylık ve doğduğundan beri sadece kucakta uyuyor gece gündüz kucak meme artık belim koptu oturarark uyumaktan bende kendiisnden eğitim almayı düşünüyorum deneyimleriniz olumlumu?
Narin1234 Blzoz süreçten sonra benide bilgilendirirmisiniz cok merak ettim fayda saglayacakmi acaba. İnsaAllah sağlar
Alerjikrinit tatlianne beni yanlış anlamayın gayet iyi niyetle yazıyorum vallaha yazık o paraya. Siz de yapabilirsiniz o paraya çocuğa bir sürü şey alınır
muhammedinannesise Alerjikrinit bence de yazık o paraya hiç para vermedn 5 günde uyku eğitimi verdim oğluma şuan tek başına odasında uyuyor çıtı çıkmıyor verir iken de hiç zorlanmadım
Alerjikrinit muhammedinannesise değil ya 9 bin çok mantıksız bizde yapmıştık çok zor değil ve diş dönemi 2 yaş sendromu derken düzen bozuldu. Para verip ağlatarak yaptırsam bu beni strese sokardı. Şimdi sendromu azalınca tekrar yapıcam
muhammedinannesise Alerjikrinit tabi cnm ztn sürekli bozuluyor bizimde şuan bozuldu bi dönem sonra yine oturacak o parayı versem böyle olsa sinirlerim bozulurdu benimde