Merhaba arkadaşlar sağ göğsümde daha önce böyle birşey yoktu ama şimdi elime koyduğumda sağa sola kaçan minik top gibi birşey var acaba bebeğimden dolayımı diye düşünüyorum emziren annelerde var mı bebeğim yaklaşık beş aylık olacak süt alımı azaldı mama ile takviye yapıyorum bu onu tetikler mi