Merhaba kızlar 14ay 15 günlük bir kızım var ilk bebeğim genelde iştahı normal asla bir kaşık fazla yemez bende annelik iç güdüsüyle doysada biraz zorluyrum kendime de çok kızıyorum ama yerse kilo alır diye düşünüyorum ara sıra başıma geliyor bir hata yapıyorum sonra pişman oluyorum mesela bu gün akşam yemeğini yedi uyku saati geldi götürdüm uyuması için uyumadı bende getirdim bir bütün avokadoyu ezdim tam 4 5 kaşık kaldı bi anda bu arada avokado seviyor yani yiyor o nun tok olduğunu anlafım ama bitirmesi için çabaladım resmen sonra öğürdü ve kustu gittim elini yüzünü yıkadım biraz oyalandı kalan avokadoyu teklif ettim ve yedi bitirdi yani bana bşy diyin Allah aşkına kendimi kötü hissediyorum. Azcık kilo alsın diye uğraşıyorum ama biliyorum ki hata yapıyorum napcm