miroc hamileyken bırakmıştım doğum yaptım rahatça içerim dedim ama bebeğe geçer dediler bende hep emziriyordum sonra içiyordum 2 saat geçiyordu bir sonraki emzirmeye zaten internetten baktığında da en yüksek nikotin ilk 90 dk da diyor ondan sonra emzirebilirsin. Tabii ki içmenizi önermem ama ben kendimi tutamadım inşallah siz tutarsınız