Benim tüm bebeklerim ilk hep “adde” dediler ve sonrasında hep çan çin çonumsu konuştular.
Dikkat ettim de kendim en çok “hadi” kelimesi kullanırken, “ç, ş, t,” gibi harfleri de bastırarak konuşuyorum. Sert ünsüzleri içeren kelimeler daha yaygın konuşmamda.
Üçünün de buna benzer sesler ve kelimelerle konuşmaya başlaması da böylelikle tesadüf olmadı.