Anneyim0102 mrb bende beş sene doğum kontrol hapı kullandım, çokta memnundum sorun yaşamadım ama bi düzen kurup içmek hergun bıktırıuordu açıkcası simdi doğum sonrası spiral taktırdım bir ay oldu çok memnunum, doktorum en guvenli yöntem oldugunu söylüyor, kayma riski tabiki var ama çok çok nadir bir durum uzun vadede kafa rhaatlığı 😃