Miray17 Sevgili annelerim size bir sorum olacaktı her bebek bir değildir diye düşünüyorum. Bazı kişiler bebekler 2 veya 3 yaşına kadar uyku düzeni iyi olmaz o yaşlardan sonra güzel uyku uyurlar diyor. Sizin bebekleriniz nasıl o yaşlara kadar güzel uyuyan var mı yoksa gerçekten o yaşlardan sonra mı güzel uyuyorlar.
Sleepwalker Miray17 benim oglum da 3 yaşında bu yasa kadar hastalik dönemleri hariç uylu düzenimiz cok güzeldi ama şu son bir kac aydır gece uykusuna geçememek için direniyor oglen güzel uyuyor oda ben hikaye okuyacağım diye istekli gidiyor gece uykusunda zorlanıyorum değişiyor uyku düzenimiz bozuldu diyebilirim
Miray17 Bir süredir kızım uykuya geçerken çok zor geçiyor karnı tok altı temiz bir yerinin de ağrıdığını düşünmüyorum öyle olsa duramaz bakıyorum diş de gelmiyor sebebi sizce ne olabilir
ezo3535 Bebeğim 27 aylık şuan hiç uyku problemi yaşamadık ama son 1 aydır gerileme var gece kalkıp sürekli oyun oynamak istiyor 😀 yani bunun geçici bi durum olduğunu düşünüyorum sizin içinde benim içinde , umarım öyledir 😀
Miray17 Sleepwalker benim kızımda gündüz uykuya geçerken güzel geçiyor sıkıntımız yok ama gece uykuya geçerken zorluyor bazı geceler güzel uyuyor bazı geceler uyuyamıyor değişiyor
Miray17 Birde gün içinde kısa süreliğine de olsa telefondan bir şeyler açıyorum gerçi yarın itibaren keseceğim faydası olacak mı acaba onun da etkisi oluyor mudur bu uyuma konularında