Kepekekmegi Bebem 4 ay 16 günlük anne sütü alıyor sadece 5 aylıkken tadım yaptırmaya başlasam mı yoksa 6 aya kadar beklemem mi gerekiyor?
Snglkargc_0107 Kepekekmegi erken başlamakta iyi değil diyolar ama doktorunuza bi danışın isterseniz düzenli kontrole gidiyorsanız kilo takibi vs yapıyordur bilgi verir size bizde 4 ay 7 günlüğüz
balkopuk Kepekekmegi 6 aylıkken başladım emın ol ki zamanında güzel ınsan yoruluyor yememesı ayrı cabası zamanında güzel
ZeynepAda11 Kepekekmegi bizim doktor 5. Ayda tadıma başlatıyor 3 gün kuralı ile alerji durumunu gözlemlemek için
Kepekekmegi Snglkargc_0107 gününden önce ve zayıf doğmasına rağmen çok şükür kilosu boyu iyi ilerliyor 5 aylıkken kontrole gideceğiz ama gitmesen bir bilgi alayım dedim
Kepekekmegi Emir_mom zayıf doğmasına rağmen çok şükür kilosu iyi doyacak kadar değil de mesela günlük 1 çay kaşığı kadar verip tadına baktırsam mı diye düşündüm aslında
Kepekekmegi balkopuk haklısınız ben yemek yerken çok iştahlı bakıyor insan kıyamıyor bir de ilk çocuk olduğundan heves oluyor birazcık 😂
Kepekekmegi balkopuk haklısınız ben yemek yerken çok iştahlı bakıyor insan kıyamıyor bir de ilk çocuk olduğundan heves oluyor birazcık 😂
1civcivannesi Ya biz daha 3 ayligiz ek gıda zamanı meyve olmicak Cennet hurması var kendi bahçemizden kaç ayliken yiye bilir aceba dondurucuya koysam mi biraz püre seklinde yedirsem iyi olur aslında
Kepekekmegi 1civcivannesi bilgim yok ama her meyve sebze zamanında güzel bence seneye yesin ne olacak ki
Mirmir_ 1civcivannesi püre yapıp buzluğa atın daha çok erken bebeğinize vermeyin buzluk poşetleri var
Snglkargc_0107 Kepekekmegi çok şükür benim arkadaşlarımdan 5 aylıkken başlayan var ama kesin bisey demeyeyim gene yanlış bisey demeyeyim bende bekleyeyim burda😊
Emir_mom Kepekekmegi Biz erken başlamıştık ek gıdaya ama mecburen sütüm yeterli olmuyordu doktor da kilosunun ayına göre az olduğunu söylediği için.🤷🏼♀️ zaten ek gıda dönemi doyumluk değil tadımlık yinede siz bilirsiniz.
balkopuk Kepekekmegi acele etmeyın bırak daha algılarının açık olmasını bekleyın kı sıkılmasın yoksa zorlanırsınız
1civcivannesi Kepekekmegi kışın yiye biliceği meyve sayısı az diye düşündüm ama haklısın galiba ben biraz paranoyak oldum ek gıda döneminden çok korkuyorum da
Kepekekmegi 1civcivannesi ben de çok korkuyorum çok karmaşık geliyor insanın gözüne ama başladığımız zaman o kadar da karmaşık gelmeyecek diye düşünerek avutuyorum kendimi 😂😂
1civcivannesi Kepekekmegi ay insalah öyle olur ya yemiyecek diye çok korkuyorum yetisemicem diye ayrı korkuyorum 3 aylık ama bütün ek gıda için gerekli gereksiz ne varsa aldım savaşa hazırlanır gibi