M987 Normal bence canım…. Baba,anne(nenne) 18.aya gircez…. Dedeni çağır dediğimizde cagirio😂😂😂 ama oyun oynarken falan baba,dede gibi kelimeleri kendi kendine babababab dedededede diye tekrar ediyor sizinde öyle yapıyor mu arada buradaki annelerede sorayım epey aklıma takıldı