Ben tavşan uykusundan aldım eylül ayında. 5 gün sadece sürüyor, hazır olan ses kayıtları size atıyor (yani hiç bir şey yapmıyor açıkçası). Kayıtlar zaten 3-4 saat sürüyor dinleyemezsiniz hepsini, dinlerseniz de unutuyorsunuz ne dedi diye. Neyse sonra diyor alın ben size bilgi verdim siz başlayın. Bir sorununuz olursa çok ilgisiz, bana hemen dönüş yapmıyordu açıkçası. Yani ne destek veriyor size ne de başka bir şey yapıyor bi para alıyor. O 5 günden sonra siz hala eğitimle devam etmek zorundasınız ama o artık sizinle konuşmaz, bir sorunuz olursa da tekrar ödeme yapacaksınız da öyle size cevap verecek. Ben açıkçası hala uğraşıyorum oğlumla, ve geçen hafta ona yazdım dedim ki bazi günleri iyi gidiyor sonra tekrar kötüye dönüyor diyor ki belki diş çıkarıyor belki atak haftası.. peki bu çocuk hepp bi atak haftasında olacak ya da bi dönemlerde, hep mi bozulur bu eğitim, işte hep sıkıntı yaşıyoruz valla. Yani o kendini iyi reklam yapıyor da o kadar da değil