
Hanımlar yeğenimin göbeğinin yan tarafında doğuştan Leke vardı. Doğduğunda daha açık renkti o beyazlık yoktu daha küçüktü. Yara oldu kabuk bağladı soyuldu beyazlık kaldı. Şişlik yoktu yeni yeni eti şişmeye başladı. Çocuk doktoruna götürdük ama çocuk onkolojiye gitmemizi istedi. Bu lekeler ciğerden yada beyinden olabilir dedi. Ayın 23 ünde randevumuz var ama size de sormak istedim. Böyle birsey yaşayan var mı böyle olan oldu mu hiç?