moonla merhaba, benimde öyleydi malesef. Emzirme döneminde olduğum için ek bir takviye kullanmadım ben. 8 ay emzirebildim sadece. Bıraktığı an Hindistan cevizi yağı ile bakım yaptım haftada bir. Kullandığım yağ Hülya kayhanın ürünüydü ve inanılmaz saç çıkarttı. Emzirme döneminde saça sürülür mü bilemem tabi doktora danışın ama ben çok faydasını gördüm.