busraebrar_90 öncelikle hayırlı olsun Allah sağlıkla kucagina almayi nasip etsin bende kizim 14 aylikken hamile kalmıştım tabikide zorlu bir süreç olucak ama emin ol allah güç veriyor benim kizim cok basta kiskanmadı sonra buyudu kıskanmaya başladı ama bir kardeş olması güzel bisey suan kizim 28 aylik oglum 7 aylik