sarmaliklahana Kızlar koşuuuuuuun Verscon ve hello baby 9 ay 5 yaş arası kız erkek hepsi var. Peluş ince kalın herşey 😄💥💥💥
Pol34 sarmaliklahana ben birine hediye alacaktım 240 liraya mis gibi mont aldım o fiyata takım bile yok artık
sarmaliklahana Pol34 Valla bende 25 aylık kzııma 5 yas mont aldım. Seneye olmazsa sonraki en giyer nerden bulucam bir daha. 2. Kzıım da yolda gelıyor elbet biri giyer 😄
Pol34 sarmaliklahana en iyisini yapmışsınız ben de hep iyi bi indirim denk gelirse büyük alıyorum geçen sene 15 liraya LCW’den aldığım tişörtleri bu sene giydirdim
sarmaliklahana Pol34 ayyy bende bende şimdiden kışlıkları favoriliyorum yazın alıcam 🤭😄 Sürekli indirim kampanya ve büyük beden ✌️🤣