Pelvan ben verdim , kızım 1 yasına kadar sorunsuz uykuya geçerdi kendisi sadece eee eee piş pişş yöntemiyle beklerdim yanında 3 5 dk sonra çıkardım odasından . 1 yasında bütün düzen gitti seyehat ettik ve yanımda yatırmıştım bana alıştı 5 günde döndük 2 ay kadar yatagını gördüğü an çığlık çığlığa ağladı . Cok uğraştım tekrar kendi yatağında kendi uyusun diye , şimdi şükür uyuyor . Yataga gitmeden bütün ışıkları kapatıp uyku saati diyorum anlıyor zaten ilk başlarda çok diretti hep bekledim odasında uykuya geçene kadar 45 dk 1 saat sürüyordu uykuya geçmesi tabi cok kez kalkıyordu yatmamak icin ağlamalar emzik fırlatmalar al beni ler her seferinde uyku saati annecim diyip tekrar yatmasını sağladım beni yanında gördükçe alıştı tekrar kendi kendine uyumaya ama dediğim gibi sabır lazım cok sabır 😁 şimdi de bekliyorum uykuya geçmesini gündüz 10 15 dkda uyumuş oluyor , gece uykusuna daha hızlı geçiyor . Alışıyorlar açıkçası sabır edip yılmamak lazım