Yenibiranne78 Kızlar bebeğim 4 aylık sürekli sol kulağına dokunuyo kaşıyor yarın sağlık ocağına götüreyim diyorum henüz KBB randevu alamadim sağlık ocağı anlar mı sizce
beyzacmvrc Yenibiranne78 benimki de öyle son günlerde 5 aylık Ya kulağını keşfetti ondan ya ağrıyor mu ne bilemedim da ya da su mu kaçırdık banyo yaptırırken diyorum anlamadım bide sivri isirmis kulagini belki ondan gidiyo eli sizde de böyle bişey olabilir belki
Sedaaa55 Canım su kaçmış olabilir bebeklerde çok fazla kulak ağrısı iltihap vs oluyor büyük ihtimal öyle bişey olabilir
Yenibiranne78 Ya geçen saglikocagina aşıya gittiğimizde kan damlası verdi onuda internette araştırdım herkes şikayetçi o yüzden emin olamadım buraya bı yazayım dedim yarın kulak için vereceği ilaçlar daha kötü yapar diye de korkuyorum çok kararsız kaldım