merhaba herkese, anne sütü yetersiz oldugu ve bebeğimin kilosu nedeniyle mamaya başladık, bebeğim 18 günlük, bugüne kadar mamayı şırıngayla verdik ama bugün biberonla verdi cok güzel içti dr browns un yenidoğanlar için biberonunu kullandım, bi yandan memeyi de emiyo ama korkuyorum meme reddi yaşar mıyız? ilk günden beri meme emiyo ama süt yetersiz oldugu icin hep aç kalıyodu