ayseciiik benim bebeğimde zor yapıyo sadece mama yiyo doktor mamasına zeytinyağı koyun demişti bi zararı yok yenidoğan yoğun bakımda bizde veriyoruz dedi birde poposunu uyarın zeytinyağı ile yumuşasın 3 aydan sonra normale dönüyo diyolar ama bazı bebeklerin dönmüyo bence oğluma 2 3 günde uyararak kaka yaptırıyorum bayada yapıyo uyardığınız esnada bacaklarını kırıp biraz hareket ettirin karnına masajda yapın iyi gelir inşallah