Merhaba sezeryan sonrası idrarımda acı hissetmeye başladım hemen değil ama dört beş gün sonra bugün on beşinci gün halen gevmis değil doktoruma sordum normal dedi antibiyotik de kullanıyorum ameliyattan sonra bu sorunu yaşayan varmı suda içiyorum halen aynu yanmam yok normalde ama çise çıkarken acı oluyor