yesimlina Merhaba 2 aylık bebeğim için gaz yapmayan mama önerisi yapabilirmisiniz bebeğim kolik gaz yapmaması lazım
dgn-adl1 yesimlina sma optipro kullanıyordum ama son 2 aydır similac kullanıyoruz ve hem fiyat olarak hem de kullanım olarak çok iyi gaz yapmıyor ve sma kadar kokusu da yok