1annne Kızlar bebegımın kafasını elledım bıngıldak harıc ıkı yanında ufak çöküklük var bu neyın nesı ya korktum normalmı baska sey mı anlaamadım zaten evhamlıyım
Unicorn67 1annne bende kafasının arkasında öyle hissediyorum ama doktor muayenede kontrol ediyor bişey demedi demekki normal ama yinede kontrolde sorabilirsiniz yada aile hekimine muayene ettirebilirsiniz