Kızlar merhaba, nasipse tasinacagim da ankastre set arayışındayım. Cam istiyorum fakat bosch arcelik vestel vs baya pahali 20 bin üstü fiyatları, boyle daha uygun fiyatlı kumtel falan gibi kullanan kullanıp memnun kalan var mıdır? Rica etsem yardımcı olur musunuz 🌸