asilim82_ Bebeğim 65 günlük düzenli hergun bir kere de olsa kakasını yapardı ama iki gündür yapmıyor sadece anne sütü alıyor hergun kaka yapmalı mı ? Kabız mi acaba diye aklımda deli sorular Kabız olsa ağlamaz huzursuz olmazmiydi ama hiç huzursuz değil acaba sütüm doyur muyor mu 💆🏻♀️
sifirekran_bolkitap asilim82_ siz incir yiyn zeytinyağ yiyin doktorlar normal diyor bizim dpktor 5 güne kadar hiç müdahele etmeyiz demişti
papaty asilim82_ hemen endişelenmeyin 10 güne kadar normal karsilanabiliyor bebegin dönüp duymadığını cisli bezden anlarsın cunku sadece sivi tüketiyorlar bu dönemde eğer baktın bebegin çok rahatsız huysuz doktora götür
Ceyocey 9-10 güne kadar doktorlar yapmamasına normal diyorlar. Sizin yediklerinizle alakalı olabilir daha bol sıvı tüketip gözlemleyebilirsiniz. Keyfi de yerinde diyorsunuz önemli bir şeyi yoktur annesi
Haffuse 8.10 gune kadar kaka yapmamasi normal. Zaten heo sivi tuketiyor, oyle her gun kaka veklemeyin demisti bir doktor. Huzursuzlugi yoksa, zaten doyuyordur😅 ac bebek susmaz.