Ahsenimveben sabah kahvaltı , ilk uykudan sonra ara öğün , 2. Uykudan sonra yemek akşam uyumadan önce yoğurt+meyve şeklinde .
Kahvaltıda tam yumurta çırpılmış , omlet ( lorlu , havuçlu vs) zeytin , salatalık avakado gibi birşey oluyor.
Ara öğün muhallebi yedirmiyorum . Yoğurt / yoğurt +meyve yada sadece meyve
Yemek ; birgün kıymalı sebze , birgün ilik sulu çorba . Kıymalı sebze : kabak , pırasa , bamya , patates , bezelye falan yapıyorum. Çorba ; ilikli sebze çorbaları ( balkabağı , kabak , havuç vs içinr bulgur bazen tel şehriye atıyorum .)
Aklıma bunlar geldi ama sormak isterseniz sorun yardımcı olalım birbirimize . 5. Ayda başladık bu arada 5. Ayda tadımları bitirdim 6. Ayda 2 öğün şeklindeydi kahvaltı ve yemek 7. Ayda doktor 3 öğüne çıkardı . Uyumadan öncede gece kalkmasın diye yoğurt vs ben veriyorum.