İyi akşamlar kızlar herkese. Oğlum dün ateşlendi vücudunda değil yalnızca kafasinda sıcaklık vardı. Dişten olabileceğini düşündüm 21. Aylık bu arada. Gece baya terledi ateşi düştü. Sabah kalktığımda da gayet iyiydi ateş vs kalmadı. Ama vücudunda biseyler çıkmaya başladı ben şüphelendim direkt doktora gittik. Doktor herhangi bir tahlil istemedi direkt el ayak hastalığı 1 haftada kendiliğinden geçiyor. Kimseyle temas etmesin dedi. Zaten suphelendigim için hastaneye sokmadim siramiz gelene kadar. Sonrasında da direkt eve döndük. Kan tahlili istedim özellikle ama gerek duymadı. Bu döküntüler artmaya başladı baya yayıldı. Kuzenimde aynı durumu geçen hafta yaşadı kan tahlili vermişler onun çocuğunda el ayak çıkmamis. Başka bi sebeptenmis. Acaba bizimki kesin mi emin olamadim 1 hafta evden cikarmayacagm yinede. Karadut şurubu aldım ağız yaraları içinde. Onun haricinde yaşayan var mı nasıl geçti süreç iz kaldı mı ? Neler yaptınız

