ikizannesi4242 hamazinc, hametan, travazol hiç bir işe yaramadı 2 hafta süren ve artık yara olmaya başlayan bir pişiği vardı (kremleri sürekli kullanmama rağmen) doktora gittik madecassol, fito ve tirecort yazdı 3 günde yarası bile iyileşti çok şükür bir de ıslak mendil kullanmadım pamuğu ıslatıp o şekilde sildim(fitoyu günde 4 kereye kadar, tirecortu en fazla 2 kez, madecassolu her alt açmada sürebilirsin demişti eczacımız o şekilde kullandık) geçmiş olsun pişik çok zor ya