Kızım 5 yaşında birlikte masal okuruz , aktiviteler yaparız , onu mutlu etmek için elimden gelen herşeyi yapan bir Anneyim kıymetlimiz hep el üstünde tuttuk ağzından çıkan her bir lafa baktık yapmak için. Çocuğumuz birden saldırganlaşmaya başladı , bana vuruyor sebepsiz yere asi bir bagirisi var sanki içine 3 harfli kaçmış gibi bugün arkadaşlarla oturuyorduk , kesinlikle onu sinir edecek hiç birşey olmadı kötü kötü bakmaya bana vurmaya beni ısırmaya başladı bana hakaretler etti hüngür hüngür ağlıyorum bunları yazarken sonra biz eve geldik mantıklı konuşmaya başladı.. Canımdan can etimden et koparıyorlar sanki hocayla iletişime geçtim cin havası ve aşırı nazar var dedi okudum üfledim fayda etmiyor haşa.. Ben şuanda yaşayan bir ölü gibiyim.. Yardımcı olanlara bir ömür dua ederim titriyorum..