hazalp ben de çok çaresiz kaldığım zamanlar oldu özellikle ishal olduğunda kanamalar falan başlamıştı o kadar ağır pişikte 2 -3 gün sürüyor tam yileşme ama normal bir pişikte geceden sabaha hiçbir şey kalmıyor ben hala kullanıyorum bebeklikte bana tavsiye edilen sudocrem,hametan,bepanthane,hamazğnc falan hepsini denedim en etkilisi kesinlikle vazelin