merhaba kızlar ben buralarda yeniyim. İlk sorum ilk sorunum aslında🤷🏼♀️ Bebeğim göğsümü tutmuyor, sinirleniyor ağlıyor. Bugün 5. günümüz bitti. İlk 4 gün zaten sütüm sağım yapacak kadar bile yoktu hamdolsun sonra çoğaldı o sebepten mama veriyordum. Şimdiyse mama + süt enjektör ile besleme yapıyorum. Silikon göğüs ucu falanda denedim ama yok sinirleniyor ağlıyor istemiyor yani. Kendimi kasıp denemeye devam etmeli miyim sizce? Yoksa sağarak artık biberonla mı vermeye başlasam bu konuda kendimi daha fazla üzmesem?