zerrin Bebeğim gündüzleri hamakta daha uzun süre uykuda kalıyor.Gece beşiğinde yatırıyorum ama saat başı uyanıyor.gece de hamakta uyutsam olur mu sizce.
Feride Canım ben de geceleri hamakta uyutuyorum İçine kalın bi minder koydum bide yastık koydum gayette güzel oldu
Gorursensoyle zerrin akşam 10 gibi uyuyor hamağında gece 4 gibi uyanıyor alıp normal beşiğe koyuyorum sonrasında.. Hamağın içine sünger diktti babası yumuşacıkzaten yastık kullanmıyoruz