barlas53 Kızlar 2 gündür geceleri uyumuyoruz gündüz zaten uyku yok gecede artık uyumaz olduk 1 saate 1 uyanıyo bazen uyumuyo ayagımda sallamaktan öldüm normalde hiç ayagımda sallamazdım şimdi sallamaya başladım
barlas53 Nika bende diyorum sütüm galiba gazlı sabah denedim mama verdim 1 saat uyudu güzel agrısız sızısız uyanmadan meme berince hemen uyanıyo
barlas53 Rwerdst aşı daha olmadı bende onları düşünüyorum ama acaba sütümmü çok gazlı sabaha dogru ona mama verdim 1 saat uyudu gaz olmayınca sütümü içince gece migdesi gurul hurul oluyor
Lvnya Bizde 1 hafta sonra tam 4 oluyoruz ama aynı dert bende de var…:( gündüz zTen büyük cocuk gibi 2 veya 3 kere zorla uyuyor… gece 2 saat de 1 kalkardı bu 3 gündür gece komple uykusunu almıs gibi uyanıyor ve cok değişik aglıyor
barlas53 Lvnya benımkide aynı bende sbaaha dogru mama denedim sütümü vermedim birazda olsa uyuud rahatladı sütümümü sindiremiyo acaba gece diye düşünmüyo degilim
Rwerdst barlas53 öyle bir şey yok canım denk gelmiştir. Belki diş olabilir, atak olabilir. Mama destekli emzirin edsyle isterseniz veya bugün bir sağlıkocağına gidin durumu anlatın size daha doğru bir bilgi verirler.
barlas53 Rwerdst saglıkocagına gitmiştim diyo olabilir atak haftası felan ona kıyamıyorum gündüz uyumuyo gece uyumuyo yazık cocuga
Rwerdst barlas53 4.ayda uyku gerilemesi çok normal canım ya moral bozma ☺️ gün içinde dışarı çıkarın bol bol. Yoruluyorlar öyle 😅
barlas53 sevvalseker valla ben düşünüyorum belki benim sütte diye yata sütüm yetmıyor bazen ben anlamıyorum büyüdükce yetmiyo olabilri😀