iperir_bul Merhabalar tuvalet eğitimi 4. Gündeyim. Kızım hem kaka hem de çişini tutuyor. Kafama çok takıldı özellikle çiş. Öğlen 2 de yaptı baya su içti bu saat oldu yapmıyor. Var diyor klozete oturuyor yapamıyorum diyip geri kalkıyor. Ne yapmam gerek nereye kadar bu durum normal. Olağan bir süreç mi bana akıl verir misiniz lütfen.
Kubrarda13 iperir_bul Bizdede aynı sorum var nedendir anlamadım bugün 4. Günümüz ilk günlerde lazımlığa oturduğunda bi iki damlada olsa yaprdı çişini ama artık götürüyorum oturuyo ama yapmıyo iki dakika geçmiyo altına kaçırıyo vallahi ne yapacağım bilmiyorum alarm mı kurmadım saat mi tutmadım yok 4 gün içinde neler neler yaptım ama yok söylemiyo çevremdekiler üstü ıslandığında rahatsız olup söylemeye başlıyolar dediler evet üstü ıslandığında rahatsız oluyo anne egg egg oldu diye noldu diyorum çiş diyo ama bunu altına kaçırmadan söylemiyo ve artık canım sıkılmaya başladı bu konuda çünkü söylemesi için herşeyi yaptım yapıyorum da tuvaletin kapıdına stiker tablosu hazırladım küçük aynın çişi gelmiş mi hadi bi bakalım diye oyunlar kurdum tuvalete koşarak mı yoksa zıblayarak mı gidelim falan diye oyun kurdum yani girmediğim kılık halmadı 😬😬 bakalım bi yanım hazır mı değikdi acaba diyo diğer yanım alışacak pes etme diyo inşallah güzel şekilde tamamlarız bu süreci 😊
niluna iperir_bul bence biraz erken sinirlenmişsiniz 😊 sıkın dişinizi 🥰 bizimki 1 hafta kaka yapmadı en son dondurma ödülü koymuştum öyle lazımlığa oturdu sabrın sonu selamettir
Zynp35 iperir_bul aman tutsun canm.daha iyi alışır yapar zamanla bnm kizim erken başladım 7 ay oldu hala alışamadı kakasını çişini hep altına yapıyor hangi psikolog ile konstmsa takmayn bida dedi
ZeynovePoyraz Kesinlikle normal, en azından sizinki klozete oturuyormuş, benimki klozeti görünce ağlıyordu oturmak istemiyordu. Bir kaç gün üsteledim başarılı olamadım, şu an yarım kaldı bacağını kırdığı için 28 aylık tedavi süreci bitince yeniden deneyeceğim.
iperir_bul Kubrarda13 beni bu kadar psikolojik olarak yoracağını tahmin etmiyordum. Yani bir noktadan sonra alışacaklar. Sanırım bizim ki kabız diye acıyacak diye ayrımı yapamayıp çişinide tuttu. Mecbur kabızlık için fitil verdim. Şu an süreç devam ediyor bekliyorum bakalım ne zaman alışacak
iperir_bul niluna sinirlenmedim aksine üzülüyorum kızıma. Çünkü doğum sonrası kabızlık çekmiştim biliyorum o huzursuzluğu ağrısını anlıyorum :(
iperir_bul niluna öneri için teşekkür ederim deneyeceğim valla. Birde eğitimde 1. Haftadayım. Bir kaç gün öncesine kadar kaka gelince söylüyordu dünden beri söylemiyor. Söyleyeceğim diyor ama olduğu yerde ıkınırken ben yakalıyorum hatta dün büyüğünü altına yaptı bu normal mi bu süreçte
niluna iperir_bul 😊😊😊normal tabi bizimki 1 haftada 3 kere yaptı altına hatta haber verip saklanarak yapardı benimki hiç ses etmedim yapsın dedim kabız olmasın diye hemen rahatsız oldu üstümü değiş dedi çizgi filmlerde var eğitici izletiyor musunuz bilmiyorum ama belki faydası olur
iperir_bul niluna izletiyorum kitap falanda aldım. Kakasını çok rahat söylüyordu bilerek altına yapıyor. sanırım kabız olduğu dönem ağrıttığı için tuvalette ağrıyor diye düşünmüşte olabilir çünkü çişini söyleyip kakayı söylemeyip çamaşırına yapıyor.
niluna iperir_bul ya bilmediğinden ya acıttığından ya da korktuğundan yapmıyorlar zaten bi yapsa gerisi çorap söküğü gibi geliyor 😅😊
Zynp35 niluna ıslanma hissinden ve korkudan tabi ama alışır parmak oyunu uydur lazmlmlikta otururken 2 kulak tavşan yaprdm uydururdum birseyler büyük kizim tutardı o dedn gibi oyunla alıştı öyle