Daghanbatin ben diyetisyene gittiğimde de çok veremedim mesela verebileceğim en büyük tavsiye kendinizi asla ama asla kalıba sokmaya çalışmayın stres olup iyice yemeğe düşüyoruz sonra bende çünkü sıkıldıkça yiyen biriyim. Kaçamak yaptığınızda ay kesin kilo alicam diye düşünmeyin önce psikolojinizi nasıl olsa kilo veriyorum diye endekslerseniz gerçekten yediğiniz şeye düşman gibi bakmazsaniz kilo gidiyor inanın ve deneyin derim 😚 salata tabiki şart değil ben akşam dilediğim gibi yedim mesela ama belli bir saat aç kalmak gerekiyor, şöyle ki akşam 6 gibi şart değil 12 de yatiyorsaniz 8 gibi yemek yiyin sabaha kadar zaten aç kalıyorsunuz kahvaltıyı biraz geç yapın 1 aya kalmadan gözle görülür sonuç verir